2011-09-13 @ 10:01:38

Hårdträning

En sak jag märkt under framförallt den senaste veckan, är att alla i stallet verkar ligga i världens hårdträning inför fredagens KM i dressyr! Alla utom jag vill säga haha!
Jag har aldrig varit med om ett KM här (eftersom jag flyttade hit i april) men det verkar absolut som om folk verkligen går in för det. Jag kommer knappast gå in för att vinna utan det är som en träning för oss, och helt ärligt vet jag inte vilka chanser vi skulle ha. Vi ska göra en bra runda och han ska få en chans att se både dressyrstaket och domarbord, skulle resultatet sedan vara så bra att de leder till en placering är jag bara glad, men det är inte det som är målet för oss i år. Vi överlåter det till de äldreboch mer rutinerade hästarna ;)

Jag har inte ens ridit igenom programmet ännu men hade tänkt göra det idag så jag kan få en känsla inför fredag, jag vet ungefär var vi ligger men det kan vara bra att checka av en sista (och visserligen första) gång under programmet. Jag ska självklart rida i min nya sadel, jag är fortfarande helt salig över den haha! Ni ska få bilder och lite mer info om den sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback