2011-09-12 @ 21:04:43

Hemma - med en sadel!

Nu har jag äntligen kommit hem, dyngsur men jäklar så nöjd!
Blezter skötte sig utmärkt från den stund jag kom idag tills jag åkte hem - som vanligt med andra ord. Vi fick mycket beröm idag, både för hur väluppfostrad han är och hur fin han var när jag red (och lite till) och sånt är alltid så jäkla roligt att höra. Jag kan inte annat än att bli stolt! ^^,

Sadeln som fick komma med hem var mycket riktigt Teknan som låg kanoners på honom. Den smalaste de hade inne för tillfället var lite vid så vi ska köra på med fårskinnspadd, då låg den kalasbra! Den var så fantastiskt skön att rida i så ni anar inte, jag kom åt honom på ett helt annat sätt och jag satt och log hela tiden. Han var så fruktansvärt fin att rida idag, sadeln var underbar och ja - jag var glad!
Jag fick med en ny sadelgjord hem också (en som passar haha!) och de bjöd även på en glass, underbart! Som avslutning kan jag säga att jag är mer än nöjd med både utprovningen och servicen i allmänhet så - åk till Little Shop of Horses!


Kommentarer
Postat av: jossan

Vad kul!! :D Hihi minns den känslan jag med från när jag köpte min Tekna.. Men mina krav blev för höga efter ett tag så nu är den såld. :-)

2011-09-13 @ 06:09:25
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra sadel om man rider på lägre nivå dressyr! Skön

2011-09-13 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback