2011-09-20 @ 07:54:25

Inspiration?

Uppdateringen i helgen, och strax innan dess, var riktigt dålig och som jag sa hade jag inte så mycket tid men det ligger förmodligen även lite i det att jag inte tycker att det är lika roligt längre. Jag har väl inte tröttnat direkt men motivationen har försvunnit lite och jag känner att innehållet blir sämre och tråkigare hela tiden. Läsarantalet ligger stadigt men jag känner att ni börjar bli mindre engagerade och det blir inte lika roligt för mig då. Jag skulle behöva lite inspiration till blogginlägg så det är fritt fram att komma med förslag, annars får ni stå ut med lite eller ingen uppdaterig :)

Kommentarer
Postat av: lisette

du får inte tappa insperation din blogg är suuuper bra ! fortsätt tjejen ! :D

2011-09-20 @ 11:22:52
Postat av: Anonym

Du kan ju svara på inläggen så blir det lite bättre, tror jag för det är bra att läsa och se alla fina bilder .

2011-09-20 @ 11:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback