2011-09-09 @ 21:28:03

Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen

Idag tog jag och Blezter oss ett pass i ridhuset, vilket gick riktigt bra! Det märks tydligt hur mycket mer styrka han har i både skritten och traven nu och det ska en hel del till innan han börjar "sloka" och krypa ihop, i galoppen får jag lyfta upp honom lite mer emellanåt men det har hänt mycket även där! Jag satt ner stora delar utav passet och det var verkligen inga problem, som sagt har han mer styrka nu.

Något som slog mig igår är hur mycket jag älskar min fina häst, och hur stolt jag är över hur pass långt vi kommit. Det är sånt man inte tänker på alltid, inte på riktigt. Inte när det hela finns rakt under näsan, varenda dag. Jag ville bara säga det haha ^^,


Jag blev faktiskt lite hoppsugen idag... Kanske får ta och skutta sen någon dag ^^,

Kommentarer
Postat av: Emme

Älskar din header, galoppbilden är så himmla fin!:)

2011-09-09 @ 21:55:15
URL: http://elitdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback