2011-09-03 @ 19:59:46

Mina loppis-fynd!

Jag har nyss varit uppe och gjort Blezter klar för natten med lite rykt, kraftfoder och täckning (och en sväng nere på gräsbanan). Jag passade på att fota loppis-fynden medans han gick nere där nere och betade, så nu ska ni få se! :D


Ett ridtäcke i ull, marinblåttmed vit/röd passpoal. Jag har funderat över ett täcke i ull ganska länge, tur att jag inte gick och köpte ett nytt för de är inte helt billiga.


Det andra fynder var en brun Scapa-luva, jisses vad nöjd jag är med den! Jag har aldrig ridit honom med luva så jag vet inte om jag kommer tävla med det eller inte i framtiden, men till det priset kunde jag inte låta bli!

Som ni säkert har märkt är jag dönöjd med mina inköp för dagen, pengarna jag tjänade på det jag sålde också såklart! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback