2011-09-10 @ 21:19:54

Skogstur

Idag blev det precis som planerat en skogstur. Jag rullade igång i galopp ganska tidigt och lät honom gå på i lite mellangalopp och det fungerade bra. Det enda problemet är att han tycker det är så kul att vara ute och galoppera att han blir lite stark emellanåt. Han sticker absolut inte men han är inte den supermjuka och lyhörda hästen jag är van vid, så där får vi minsann jobba på. Jag tror dessutom att jag löst hur vi ska fatta rätt galopp på rakt spår under KM, oftast blir det rätt men tyvärr inte alltid, nu tror jag däremot att jag kommit på tricket ^^,

Jag ska försöka få lite nya bilder tagna på oss snart, för såhär kan vi inte ha det!



Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack :D hon börjar ta sig nu! snart är hon dressyrpålle på riktigt ;)

2011-09-10 @ 23:22:55
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: jenny

härlig bild =)

2011-09-12 @ 19:21:25
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback