2011-09-19 @ 15:03:03

Stallkompisar

Jag sitter och kollar lite på "Stallkompisar", självklart den gamla versionen och inte de hemska nyinspelningarna.

En massa barndomsminnen väcks till liv och det är kul att se hur annorlunda man ser på allting nu. När jag var mindre tyckte jag att de faktiskt var ganska duktiga ryttare och att hela serien var superbra medans jag numera inte kan hålla mig för skratt med alla dåliga sekvenser och utlåtanden som trillar in hela tiden, haha! Riktigt roligt är det i alla fall ^^,

En sak jag minns, är att jag var så otroligt avundsjuk på att de hade så fina täcken till hästarna haha!



Någon mer som var galen i Stallkompisar?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kollade alltid på det !

Jag tyckte faktiskt också att de red bra ;D

Jag minns att jag typ älskade lisas häst :D Haha !

2011-09-19 @ 16:10:16
URL: http://teaamjc.blogg.se/
Postat av: Danielle

haha jag, kollade ALLTID på det, åh nu måste jag rota fram de filmerna :)

2011-09-19 @ 21:36:25
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback