2011-09-05 @ 15:20:01

Stigbyglar från Compositi

Här har ni mitt nyförvärv, ett par plaststigbyglar från Compositi! Jag har funderat på dessa ett tag eftersom jag börjar tröttna lite på mina gnisslande och hala Kwik-Out. Nackdelen med dessa är att de inte löser ut och jag kommer därför ha de på dressyrsadeln, alltså inte när jag hoppar eller håller på med lite mer fartfyllda saker.
Fördelarna är fler än nackdelarna, jag tror tex att de kommer ha en positiv effekt på mina knä :)


De ska testas redan idag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du problem men knäna? Eller hur menade du, min syster har nämligen det och får jätte ont när hon rider så säg gärna till om det funkar =D

2011-09-05 @ 19:18:43
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback