2011-09-11 @ 13:10:14

Usch vad tråkigt jag är!

Jag känner mig verkligen dötråkig just nu. Jag skriver verkligen ingenting intressant alls här på bloggen, jag är någorlunda tom på idéer. Eller nja, jag har en idé men det behöver jag ta mig lite längre tid till så det blir inte av förrän tidigast i eftermiddag. Eller ja, det måste nog bli i eftermiddag för den närmaste veckan kommer jag ha lite dåligt med tid tyvärr. Problemet ligger väl i att jag inte känner mig särskilt motiverad just för tillfället utan sitter mest av tiden i väntan på sadelprovningen imorgon.

Än så länge har jag bara roat mig med ett religionsarbete men ska snart upp till stallet. Exakt vad jag ska hitta på med Blezter har jag inte bestämt mig för helt och hållet men det ska inte vara allt för krävande, jag vill inte ha någon träningsvärk i honom imorgon. Kanske ska slänga ut några bommar? Det är alltid nyttigt för ingen av oss lär komma undan ^^,


Vår första P&J i juni, 60 cm ^^,

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg, mysig header! :)

2011-09-11 @ 15:43:43
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback