2011-09-07 @ 06:39:00

Ute eller inne?

Vädret är ganska så höstaktigt nu med en massa regn och blåst, vilket det i och för sig har varit mer eller mindre hela sommaren, men eftersom temperaturen sjunker ganska rejält numera är det inte så värst roligt. Jag vet att det finns de som tagit in sina hästar om natten för ett bra rag sedan, medans det samtidigt finns de som planerar att hästarna ska gå ute ett par veckor till.

Jag planerar att ta in Blezter väldigt snart, garanterat innan helgen
(så vida det inte skulle komma in världens värmebölja, men det känns inte så troligt). Dels på grund av vädret i sig med även för att återväxten på gräset minskat rätt rejält så där inte är så mycket kvar för honom att äta.
EDIT: Jag tog in honom redan idag ^^,



Hur länge ska era hästar gå ute, eller ni kanske redan tagit in de? :D


Kommentarer
Postat av: sandra

fölen och mammorna går ute ! kommer in lite ibland och får vila och slippa lite regn .

dem som tränas och tävlas är inne och ahr varit ett tag ! :)

2011-09-07 @ 08:29:23
Postat av: Caroline Ellinor Melin

Kitty kommer ju gå på lösdrift ett tag framöver.. Fast i vinter vill jag nog ha henne inne på nätterna.

2011-09-07 @ 10:48:24
URL: http://carolineellinormelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bruden kom in för ca 1 vecka sen men Sunshine har stått inne på natten hela sommaren :)

2011-09-07 @ 14:36:49
URL: http://ponnyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback