2012-04-20 @ 18:53:28

Det känns bra nu

Idag är en sådan dag då allt bara har flutit på så himla bra, ingenting har gått fel (än, tack och lov) och saker och ting känns bara så himla bra! Speciellt det faktum att det är mindre än 2 veckor kvar tills vi provar ut en ny hoppsadel! Ni kan inte ana hur jag längtar, och verkligen inte hur mycket jag tjatat om detta här hemma. Tror mamma och pappa kommer bli väldigt lättade när detta är över så de slipper höra mina nedräkningar ;) haha

Just det här med sadelutprovningen känns löjligt viktig för mig just nu, men när en passande sadel väl är fixad känns det som om inget står i vår väg längre. Det känns som en sista bekräftelse på att en höst och vinter av problem äntligen är över eller att jag kan låta mig själv hoppas, planera och drömma igen utan att vara livrädd för att slås till marken. Snart, mycket snart, är det vår tur att glänsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback