2012-04-06 @ 22:25:41

Naken häst

Som jag skrev igår så hade vi det riktigt vårigt och fint här nere i Skåne, och Blezter fick faktiskt gå utan täcke för första gången i år! Ni kan tro att han rullade sig det lilla monstret!



Innan han fick komma ut i hagen släppte jag honom nere på gräsbanan en stund, då tillsammans med Shally som jag nämnt här innan. Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att de två ens märkte varandra under den stunden de gick där tillsammans... Haha (ponnyn i mitten är i en hage brevid och inte på gräsbanan)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Sv: ja vi har det kalasbra verkligen, skulle inte vilja stå någon annanstans.. :) tycker det är superviktigt med sammanhållningen

2012-04-07 @ 00:48:15
URL: http://Carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback