2012-04-04 @ 14:08:20

Tar nya tag!

Som jag lovat ska ni få följa mig och Blezter i både med- och motgång, det sistnämnda har ni tyvärr fått höra en del om under de senaste halvåret och nu är det dags igen. Lyckligtvis är det ingen ny skada som kommit, dock ett otroligt misslyckat ridpass.

Jag vet inte alls vad det var med honom igår, men ingenting verkade fungera mellan oss. Det var framförallt halvhalterna som inte gick igenom som de borde, dessutom var han fruktansvärt spänd. Jag vet inte hur många gånger jag fick plocka upp honom när han föll bakom hand, inte heller hur många gånger han blev förbannad på mig för det och hittade på alla möjliga sorters saker.

Nej, idag tar vi nya tag!


Min fina vän, här 3 år gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback