2012-04-23 @ 12:00:00

Tränsväska från Go for Gold

Bildkälla


Jag har ett tag funderat på att införskaffa en tränsväska att ha med på träningar och tävlingar, så tränset inte repas eller skitas ner, men inte hittat någon snygg (förutom Dyóns då). Nu har jag däremot hittat en jag gillar, denna från Hööks senaste kollektion "Go for Gold". Skulle tro att den har att göra med OS som går av stapeln i London i sommar!

Hur som helst, så funderar jag på att införskaffa en sådan inom en ganska snar framtid...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du fota i Perstorp den 5:e maj? hade vart superkul! :D

2012-04-23 @ 15:05:26
Postat av: FRIDA ELMLUND

SVAR TILL SANDRA



Jag har inget annat inplanerat just då, så det är mycket möjligt! :D

2012-04-23 @ 15:34:09
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback