2012-04-17 @ 16:54:02

Working Equitation

Föreningen i stallet (eller ja, ridhuset/anläggningen är väl mer stommen i det hela) har börjat anordna lite engångsträningar i blandade grenar. Först på tur står det Working Equitation, och där ska jag och Blezter faktiskt vara med! Jag har bara läst lite kortfattat om hur WE går till men tycker att träningen låter som ett bra sätt att stärka bandet ytterligare mellan oss, träna kontroll och få lite allmän miljöträning. Det skadar ju inte att prova :D

Den 12 maj ska vi alltså ge oss på detta, spännande! :D


Bildkälla

Bild från det tredje momentet, speed. Vi kommer väl inte jaga kor (med spjut?)
såhär första gången får jag hoppas haha

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Det hade jag velat prova med Soccan, tror hon hade vart en jäkel på det :D

2012-04-18 @ 01:44:09
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Anonym

Sjukt och jaga kor med spjut!!!!

2012-04-21 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback