2012-08-03 @ 11:50:52

Gårdagens inköp

Detta är alltså vad jag fick med hem i "hästväg", dock kommer egentligen bara en av sakerna från ridsportsavdelningen haha! Just bland ridsporten fanns det precis lika mycket saker som vanligt att välja på, tyvärr inte speciellt mycket som jag gillade eller behövde. Hittade ett par pikéer jag hade kunnat tänka mig, tyvärr var stl 46 den minsta som fanns kvar, haha!
 
Fårskinnsinlägg till senskydd. Har inte riktigt bestämt om de bara ska användas hemma eller någon tävling med, men förmodligen kommer de inte få följa med ut på tävling. Han har så pass tunna ben att det finns risk att det blir alldeles för mycket där nere (rent estetiskt då alltså), så vi får se.
 
Marinblå tröja i fleece/funktionsmaterial/något annat. Köptes bland skidkläderna och kommer bli perfekt till min vita KL-väst i höst/vinter!
 
Brunt läderskärp som ska användas på tävlingar. Tycker det är så jäkla snyggt att rida med skärp som detta, gärna ska man ha en blaffig klocka med! *.* Haha (sen att jag trodde jag var bredare än vad jag egentligen var och att det är 1-2 dm för långt behöver vi inte nämna...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpte du inte mer??

Svar: Jodå där följde med en hel del till hem, dock inget hästigt eller vad man ska kalla det. Eftersom detta är en blogg som fokuserar på min hästiga del av livet så tig jag inte med det :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-03 @ 13:28:36
Postat av: Hanna

1-2 dm?:o ska du typ korta ner det eller något? :) Fina saker!

Svar: Det blev iaf drygt 1 dm långt, kanske upp emot två haha!Ska se hur jag kan göra, fler hål måste där iaf bli om jag ska kunna använda det ^^,
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-03 @ 15:41:34
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback