2012-08-24 @ 20:57:51

Hard work, work

Hej allihopa!
Jättekul att logga in på bloggen och se att ni besöker precis lika flitigt som vanligt, även om jag varit borta. Motivernade är det om något!
 
Jag har haft lite dåligt med tid och ork i veckan, massa feber och jobb är inte alltid den bästa kombon. Det har i alla fall gått bra ändå, ska jobba i helgen med och förmodligen en del i nästa vecka, gött! Extra gött är det när lönen trillar in kan jag säga. Haha
 
Blezter har fått ta det lugnt med vila och promenader då jag var rätt kass ett par dagar. Imorgon drar vi igång med själva ridningen igen och det ska bli så jäkla härligt! :D
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Säg till när du är redo för att rida två stycken :)

2012-08-25 @ 10:13:36
URL: http://skeckryttaren.blogg.se
Postat av: T U S S I E & L O N D O N

Fin blogg (:

2012-08-28 @ 13:59:57
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback