2012-08-20 @ 09:00:00

I behov av nya ridbyxor

Jag är i stort behov av nya ridbyxor då alla mina är i sönder på ett eller annat sätt, uppslitna och håliga lite var stans. Tycker tyvärr att det är så ofantligt tråkigt att köpa, tänk så myckat annat fint jag kunnat köpa till Blezter för de pengarna? Är väl så illa tvungen att dra ut på byxletarturné snart, hur surt det än är. För när byxorna är så tunna i skoningen att man kan se igenom dem om man håller upp dem mot ljuset, då börjar det bli dags att se sig om efter ett par nya.
 
Jag har letat runt en del på olika webshopar men tycks inte hitta något speciellt. Än så länge har jag snubblat över de nedan och är faktiskt mest inne på de från JH Collection. Mest att ha tills jag hittat ett par jag verkligen gillar, det kan ta sin tid det. Hade visserligen varit roligt att prova Animobyxorna med "klibb" vi knäna, fastän de inte är helskodda. Frågan är dock om de är värda priset...
 
 
Bildkälllor: Charlies Pikeur JH JW
 
Har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100341&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

och

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100315&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Grymma byxor som är sjukt billiga, använder dessa mest, och då har jag animo, pikeur och kingsland i garderoben :)

Svar: Tack för tipsen! :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-20 @ 10:00:11
Postat av: Alexandra Jeppsson

Jag tycker definitivt du ska satsa på JH rudbyxorna för tillfället, de är supersnygga! Hade jag inte redan haft ett par bruna ridbyxor så hade jag aldrig tvekat på att köpa dem :D

Svar: Tycker de var väldigt sköna med (provade dem förra veckan höhö), så det kanske blir ett par såna? :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-20 @ 12:57:17
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback