2012-08-14 @ 22:55:37

New in

Igår åkte jag och mamma halva Skåne runt (eller det kändes så just då haha) för att hitta saker till mig, Blezter, box och sadelkammare. Jag fick i stora drag med mig det jag skulle och förhoppningsvis fyller allting sin funktion. Sakerna till den nya boxen och sadelkammaren får ni se när allting är i ordning, förhoppningsvis till helgen, även om jag betvivlar att det är överdrivet intressant att se ;) Haha
 
På Hööks blev det en ny tävlingströja, modellen Olympia Exclusive. Har letat i evigheter efter en ny skjorta men inte lyckats hitta den där perfekta som det skriker Frida om, även om jag har en bra bild i huvudet av den. Har kollat in denna tröja sedan den kom ut, och eftersom jag än så länge inte hittat den där perfekta så slog jag till nu. Invigs på nästa tävling! (den är btw marinblå, syns dåligt på bilderna)
 
En flaska av det tveklöst bästa schampot - Fieblings Horse Saloon - fick följa med hem, samt ett pälsglans kallat Dreamcoat. Har tidigare använt Foxfire men tycker det känns lite som att det ibland lägger sig "utanpå" på något sätt, så vi provar något nytt. Ligger lite över Foxfire rent prismässigt men eftersom jag bara använder det i svansen (stort tabu att ta på kroppen) så det räcker länge. Om det är bra vill säga, annars åker det direkt i soptunann. Haha

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

När du var inne på hööks, du klämde möjligtvis inte på de luvorna som likar eskadrons? är lite sugen på dem om de är bra i kvaliten men har aldrig fått tummarna ur röven till att åka och klämma på dem själv! x)

Svar: Hbg verkade inte ha fått in alla nyheterna, letade själv efter schabraket som ser ut som Equilines men hittade inte... Kan vara jag som letade dåligt också haha!Så nej, kände tyvärr inte på dem... :/
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-14 @ 23:08:58
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Louice Råå

har tittat på de pälsglanset länge :P men inte köpt än då jag har kvar av mitt andra ;)
men du får skriva sen om de va bra ;)

Svar: Ska absolut utvärdera det när jag använt det lite mer! :D
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-15 @ 20:52:56
URL: http://othello.blogg.se
Postat av: Lina m. ridtravaren Siren

Älskar det där pälsglanset! Grymt bra, och så luktar det gott haha.

2012-08-17 @ 16:52:46
URL: http://worldisfullofmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback