2012-08-31 @ 09:00:00

Nästa tävling

I år har det tyvärr blivit väldigt få tävlingar för mig och Blezter. Det är snart september och vi har hunnit med två starter. TVÅ stycken. Det var inte riktigt såhär jag hade tänkt att vårt tävlingsår skulle se ut måste jag säga, men allt som hände i höstas och vintras ställde verkligen till det för oss. Även om det finns sju tävlingar kvar som eventuellt kan funka för oss känns det som om året alldeles strax är slut. Vips, så var 2012 borta. Hur tråkigt det än är så finns det inte mycket att göra åt saken.
 
Nästa tävling ligger inplanerad om drygt en vecka, då i Ödåkra. Därefter blir det riktigt svårt att få ihop det med vettiga tävlingar måste jag säga. Antingen ligger tävlingsplatserna långt bort (1,5 timme si så där), har en mindre bra anläggning eller helt enkelt fel klasser.
 
Fick under onsdagens träning påpekat att jag tävlar alldeles för lite och att det inte blir någon riktig rutin i det då, vilket jag måste hålla med om. Fick som läxa till nästa gång att lägga upp en ordentlig tävlingsplanering och visa Johan, gärna två starter/månad och helgerna efter varandra. Ska se vad jag kan leta fram, men just nu ser det lite halvmörkt ut.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Helsingborg har 95 och 100 den 23 september! Det är ju varken speciellt långt eller dåliga tävlingsförutsättningar? :)

Svar: Helsingborg är super, fick bara för mig att de hade från 1 m och uppåt den helgen. Såg nyss att de faktiskt hade 90 cm också. Tack för tipset :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-31 @ 10:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback