2012-08-18 @ 11:03:00

Struken

Dagens planer innehöll bland annat tävling för mig och Blezter, tyvärr föll dessa totalt i kras när jag vaknade och mådde ännu sämre än tidigare i veckan. Är inte den som brukar backa undan för sånt här, men jag var så fruktansvärt slut i kroppen när jag vaknade att det inte fanns en chans att jag skulle kunna hjälpa honom igenom banan idag. Är helt säker på att jag skulle satt oss i skiten mer än en gång, och det finns det ingen mening med. Speciellt inte när vi skulle göra vår debut i 1 m idag, där han hade behövt hjälp från mig. Höjden är inget problem, inte alls, däremot vet jag att där kommer in lite fler tekniska svårigheter i denna klassen som han hade behövt lite hjälp med. Väntar då hellre med att dra ut honom på det här tills jag vet att jag kan göra min del av det hela. Vi har absolut ingen tidspress, ingen alls.
 
Känns verkligen surt, för han har känts fruktansvärt fin i veckan. Han har verkligen börjat släppa igenom i i hela kroppen nu och jag känner stora framsteg från dag till dag. Fina häst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback