2012-08-22 @ 09:00:00

Träningarna drar igång igen

Nu drar höstens Johan-träningar äntligen igång och jag är så jäkla taggad! Tyvärr kommer vi inte träna idag, utan först om en vecka. Hade mer än gärna varit med på denna träningen men eftersom jag inte riktigt visste om Blezter skulle ha något att "knäcka till" under gårdagen tyckte jag det var bäst att åtminstone skjuta upp det en vecka. Hur som helst ser jag fram emot en massa lärorika träningar under hösten, och jag tror Blezter är minst lika taggad som jag är på att komma igång igen!
 
Det var faktiskt två månader sedan vi tränade sist så jag tror vi kan behöva komma igång igen, har förmodligen lagt oss till med lite ovanor båda två. Har inte märkt av några, men det är väl så det brukar vara? Fördelen med att det var så pass "länge" sedan vi tränade är att jag förmodligen lättare kommer kunna se vad som förändrats sedan våren, både bra och dåligt.
 
Vi har dessutom vår nästa tävling inplanerad om ett par veckor, kulkul! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback