2012-12-01 @ 09:00:00

Snö!

Igår kväll föll den allra första snön här nere i Skåne, lagom till advent och allt! Egentligen är jag väl inget jättestort fan av vintern då jag alltid, konstant, och verkligen hela tiden (!) fryser, men jag måste erkänna att den kan vara himla fin. :)
 
När flingorna ringlade ner från himlen och färgade marken vit, låg jag på alla fyra och plockade gräs till sjuklingen. Får verkligen passa på att ge honom färskt gräs nu innan precis allting blir dött och snötäckt, han missar trots allt en hel del gräsätande nu när han står inne i boxen. Försöker kompensera så gott jag kan genom att plocka till honom, fast jag måste erkänna att jag inte riktigt kan komma upp i de kvantiteter han kan haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback