2012-12-02 @ 16:46:01

Söndag

Jisses vad kallt det är! Visserligen är det bara runt fyra minus men i och med att det blåser en hel del blir man så fruktansvärt genomkall. Det kom dessutom mer snö inatt så nu ligger det åtminstone ett par cm tjockt snötäcke över marken. Absolut fint att titta på men överjävligt att behöva gå ut i.
 
Har hunnit upp till Blezter två gånger idag och ska snart upp en tredje. Då är det alla stallsysslor plus bandagebyte och massa mys som gäller. Ska se om jag kan hitta några riktigt tjocka och mysiga strumpor att dra på så jag inte förfryser under de timmarna :)
 
Arkivbild

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker det är så sjukt kul att du börjat blogga igen! Du o blezter är lite som förebilder för mig o min fyraåring :)

Svar: Men oj, tack så mycket! Vad glad jag blir! :DHoppas ni får ha lite mer flyt än vi haft bara! :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-12-02 @ 18:22:31
Postat av: Andrietta Svärdh

Jättefin blogg, läser den varje dag!
Har du gjort din design själv? :)

Svar: Tack så mycket! :)Japp, det har jag :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-12-05 @ 12:30:13
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback