2012-12-09 @ 13:00:00

Specialskon

 
Ovan ser ni en bild på Blezters nya specialsko. Det är lite svårt att förklara funktionen med den utan att dra iväg med världens text men jag ska absolut göra ett försök!
 
Såhär är det; för att påskynda läkningen av senor och ligament samt minska risken för att skadorna ska förvärras har skon byggts upp något på insidan, kring 3-5 mm skulle jag gissa. Varför man valde att göra så är att den skadade sidan nu kommer något högre upp än den oskadda och därmed slipper senor och ligament tänjas lika mycket vid varje steg. Förstår ni? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Hej Frida!
Eftersom jag är så fruktansvärt lat och inte orkar leta upp din mejl i kommentarsarkivet så skriver jag här. Du har vunnit min bloggtävling att få två utskrivna foton. Jag skulle vara glad om du vill kontakta mig. [email protected]
GRATTIS :D

2012-12-14 @ 22:08:51
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja! Han har verkligen en röst som kommer höras på radio i många år framöver! AMAZING!

Jag la upp ett inlägg om henne för längesedan! Jag vet inte om du läste min blogg då, för jag tror inte att du har kommenterat den tidigare? Eller så har du gjort det, och jag har dåligt minne. MEN hon är också väldigt älskvärd! Fast jag diggar bara hennes egenskrivna låtar. Hon är inte artisten som ska göra covers på andras låtar, hon är bäst när hon får göra sin grej, med sitt material, på sitt sätt! :)

2012-12-17 @ 15:22:13
Postat av: Julia

Det var verkligen en speciell sko, aldrig sett något liknande!

2012-12-17 @ 16:41:45
URL: http://scenicworld.blogg.se
Postat av: Emilia

Jag fattar! Intresant det där.. ;)

2013-01-04 @ 22:20:35
URL: http://sydryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback