2012-12-07 @ 20:06:48

Virrig fredag

Jisses vad jag har varit snurrig idag! Händer inte ofta att jag knappt vet vad som är fram och bak på mig själv, men när det väl slår till är det verkligen utom kontroll, haha! Jag var tvungen att kolla igenom allting tre gånger så jag inte glömt något innan jag vågade lämna stallet, fy fasen vilken mardröm om jag skulle råka lämna en grep i boxen eller glömma att fylla vatten. Uuusch! Som tur var så var allting bra :)
 
Det visade sig att jag inte heller har helgen denna vecka, utan nästa istället. Blev lite panikartat och problematiskt i och med att jag jobbar nästa helg, men jag lyckades som tur var byta bort den med en annan i stallet. Haha, ja jisses alltså...
 
På tal om virrig så glömde jag kameran hemma idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback