2012-02-14 @ 10:00:00

Pulsa i snön

Den stora fördelen men vintern är helt klart att pulsa runder i snön! Förutom att det är galet roligt så är det väldigt stärkande för hästarna, och jag upplever det som att snön ger hästarna en liten extra "kick". Om det är ljuset från snön eller något annat vet jag inte, men det spelar ju egentligen ingen roll så länge det funkar ^^,

Tyvärr har det inte blivit något pulsande för mig och Blezter, och det lär förmodligen dröja ett tag till. Temperaturen skiftar så hastigt att jag aldrig vet om det kommer sätta sig som sulor eller ej, kombinerat med att jag ibland slutar lite för sent för att hinna rida innan det blir mörkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback