2012-01-15 @ 09:44:47

Blockerad

Jag får be om ursäkt för att jag inte varit så närvarande på bloggen under senaste tiden men det har såklart sina förklaringar. Jag har mycket i skolan just nu, kombinerat med att jag inte har så väldigt mycket att skriva om.

När jag väl har något att skriva om blir jag totalt blockerad och kan inte på något sätt få fram orden jag letar efter, tankarna vandrar istället iväg till allt jag har och göra. Jag återkommer så fort jag har något att berätta (och har tid/energi till det) och tills dess får ni ha det så bra! :D


foto; Louice Råå

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin blogg du hade här, hittade den idag och kommer absolut fortsätta följa dig/er :)



Ha de bra :)



Kram

2012-01-16 @ 13:03:16
URL: http://manniminmanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback