2012-01-22 @ 14:39:37

Internationell blogg?

Jag började för någon vecka sedan använda Google Analytics där jag kan få en mycket bättre bild av besöken här på bloggen än vad blogg.se kan ge. Jag kan bla se om jag blivit länkad, vad folk har sökt på för att komma in på bloggen, vilka länder läsarna kommer ifrån och en mer exakt siffra över mina unika besök och sidvisningar. Helt kalas med andra ord!

Det är jätteroligt att sitta och läsa igenom listan med sökord som fått in folk på min blogg, det dyker upp en hel del konstiga saker ibland haha!

Jag upptäckte även att jag har återkommande besök från inte mindre än 10 länder, är inte det rätt häftigt ändå? :D De mest förvånande var nog Filippinerna, Thailand (kanske någon läsare som är på semester?) och Estland haha!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fast kolla på genomsnittstiden? ^^ 00.00 måste vara många som är inne -00.00 (alltså under 00.00 minuter vilket i praktiken är omöjligt eftersom att man inte kan beräkna tiden i minus) för att dra ner snittet till 00.00, så det kan väl inte riktigt stämma?

2012-01-22 @ 19:43:05
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL AMANDA



Jag förstår inte helt hur du menar, men Analytics har tyvärr krånglat lite med just tiderna. Även vad gäller besökstid på specifika sidor inne på bloggen, någon gång visade den en genomsnittlig besökstid på 2,5 timme ;) Haha

2012-01-22 @ 19:54:43
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback