2012-01-06 @ 14:56:16

Köpa en häst till?

Dagar som denna, när solen skiner och det känns som att våren är på väg, är dagar då jag önskar att jag hade en häst till. Att ge mig ut i vårsolen på härliga ridturer eller ta ett ordentligt dressyrpass på banan med den ena och samma dag kunna ta årets första språng med den andra hästen. Hur underbart låter inte det?
Tänk också på i vilken hastighet jag skulle kunna ha möjlighet att utvecklas i min ridning, att ha två totalt olika individer att rida varje dag! Under min APU (praktik) i våras gjorde jag en enorm utveckling och jag lärde mig otroligt mycket om min egen ridning och förmåga, att jag faktiskt kan mycket mer än jag tror. Jag stormtrivdes med att rida 3-7 hästar om dagen, jag stormtrivdes verkligen!

Det som sätter stopp för dessa planer är både det faktum att jag varken har pengar eller tid till ännu en häst. Jag tar dessutom studenten i sommar och har inte en aning om vad jag vill göra.
Och när jag tänker efter, så vill jag kanske inte ens ha en till häst? Haha ^^,

Vare sig jag vill ha en till häst eller ej, så älskar jag att driva runder på Hästnet i jakt efter fina hästar som jag skulle kunna tänka mig. Oftast hamnar jag bland de outbildade (men löjligt söta) ponnyerna eller någon av storhästarna som har en prislapp men lite för många nollor... Hur som helst, drömma kan man alltid! :D


Jag har ju trots allt redan en underbar häst! :D

Kommentarer
Postat av: warnmark -Officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Du kan köpa en häst till mig om du vill? Eller bli delägare i min så kan vi ta en av dem med nollorna.. Haha

2012-01-06 @ 16:14:00
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Danielle Narberg

vart hade du praktik någonstanns?:)

2012-01-08 @ 02:00:32
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback