2012-01-20 @ 15:53:14

Slänger in ett hej!

Jag passar på att slänga in ett litet hej nu när jag har tid och ork till det, så hej på er! :D

Allting flyter på (även om de går trögt emellanåt) och jag har en hel del att göra i skolan, som ni kanske förstått.
Hur som helst så går det bara framåt med Blezter hela tiden och för två dagar sedan provade vi faktiskt på att trava lite, vilket gick väldigt bra! Förhoppningsvis innebär detta att vi kommer kunna komma igång så smått igen inom en snar framtid :D Jag ska väl inte ta ut något i förskott, men det bådar åtminstone gott... ;)


Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: kul! ja det är spännande eftersom att det är så mycket fart! ;D jag kan dock säga att man lyckas få en hel del felstegsbilder, de rör ju benen betydligt fortare än en vanlig häst! ^^ haha!



Jag ska stå som fotograf på islandshästens dag på HFRK den 25 mars, det ska bli kul! :) lite synd att det är inomhus bara.. blir inte lika bra bilder ;D



Men du kan ju kanske hänga med mig någon gång? :)Här är ju en del tävlingar i närheten på sommaren och eftersom både petra och kristin tävlar så åker jag med ibland!



Jag har suttit och gjort en bild i taget på picnik.com.. HAHA! jag vet inget bra sånt program så det fick bli min lösning. xd

2012-01-20 @ 17:31:41
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: det ska jag absolut göra! :D trevligt att ha sällskap också ju! ^^

2012-01-20 @ 20:02:31
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Aha, aha aha!!!

(Laman i Kejsarens nya stil om du inte fattade)

2012-01-20 @ 20:28:58
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback