2012-07-21 @ 09:00:00

Ett år sedan

Idag är det exakt ett år sedan Blezter gjorde sin lokala debut! På ett sätt känns det som om det inte var så värst länge sedan, men samtidigt känns det så otroligt långt bort. Det har hänt ofantligt mycket sedan den dagen, både bra och dåligt. Hade min planering fått hålla hade vi haft åtminstone 7-8 tävlingar i bagaget vid det här laget, men nu blev det inte så och det är väl bara att gilla läget. Vi är på gång nu i alla fall, och det är det enda som egentligen spelar någon roll! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin header du har!:D

2012-07-21 @ 11:33:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: EBBA

Vad duktiga ni är!

jag är helt cp överlycklig just nu för att jag hittade tillbaka till din blogg, jag läste din blogg för kanske ett år sendan och va ett stort fan men sen så bytte jag dator och alla bloggar (osv) försvann.
jag skulle kolla på en youtube klipp på hur man lindade benen på en häst och då kom jag in på just ditt youtubeklipp! fatta vilka flashbacks jag fick när jag såg din bloggadress uppe i hörnet på youtube klippet!

YOUR BIGGEST FAN IS BACK ON TRACK!
hihi, nä men seriöst. du är bäst, du har den finsate hästen, du rider som en gud och du bloggar jätte bra! hoppas du aldrig slutar att blogga & rida.
kram

Svar: Tack så väldigt mycket! Blir verkligen underbart glad av kommentarer som din! :D
fridaelmlund.blogg.se

2012-07-21 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback