2012-06-02 @ 13:06:00

Visste ni att...

- Jag har så gott som alltid har mobilen på ljudlöst, tycker att ljudet av sms är helstressande!

- Trots att jag älskar att titta på sport ser jag aldrig på ishockey. Måste vara något av de tråkigaste sakerna jag vet... Allt annat kan jag se på, men just ishockey har jag alltid haft svårt för.

- Jag går allt som oftast i rulltrappor, istället för att bara åka med. Känns så himla dumt att bara stå där haha

- Det finns inget som skriker mer sommar för mig än Öland och Gyllene Tider, absolut ingenting!

- Den allra första gången jag hoppade flög jag av och landade ganska illa. Minns inte så mycket av händelsen, men akuten och en mycket långvarig hopprädsla kom som följd.



Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: haha shit vad gammal! :D

2012-06-02 @ 15:02:55
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback