2012-06-25 @ 22:42:32

Dagen

Som ni märkt har jag legat lite lågt med bloggningen idag, detta för att jag haft lite annat att fixa med. Eftermiddagen/kvällen spenderades i diverse sportaffärer där jag jagade efter ett par bra löparskor, tyvärr hittade jag inga. Känns riktigt surt för jag känner mig så jäkla redo att komma igång, men det får helt enkelt vänta lite till... Blä! Får väl hålla mig till cykeln och PW's i mina halvkassa Reebook så länge.
 
För Blezters del kommer veckan bestå av träning, förberedelser till tävlingen och slutligen tävling! Är så jäkla taggad att få komma ut, men såklart även lite nervös. Kanske lite för nervös till och med? Känner alltid av det med nervositeten rätt rejält men kan oftast hantera den ganska bra, får hoppas att det blir så denna gången med.
 
Under veckan kommer jag förresten ha en extra häst att rida och sköta om då ägaren är bortrest. Blir väl mest skogsridning för vår del men funderar skarp på att prova på lite hoppning/markarbete med den lilla donnan!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

fin häst :D

2012-06-26 @ 01:25:06
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback