2012-06-14 @ 16:20:51

Hoppträning 13/6

Gårdagens hoppträning gick så fruktansvärt bra att jag knappt kan tro det är sant! Detta är utan tvekan vår bästa hitintills och jag har svårt att förstå vilken enorm utveckling vi gjort på denna korta tiden. Självförtroendet och styrkan som vi båda fått under dessa fem hoppträningar är helt galet stor. Har svårt att hitta rätt ord för att förklara det hela, för hur beskriver man egentligen en sån här känsla?

Redan från början var han väldigt allert för hjälperna och jag kunde utan problem både öka och minska tempot i alla gångarterna. Jag kunde utan problem länga och trycka av honom mot hinder, lika så ta tillbaka eller lägga upp tempot efter. De få gånger vi kom nära är därför helt och hållet mitt fel, jag fegade helt enkelt ur istället för att våga lita på oss båda.
Kombinationsträningen har gått galet mycket framåt och igår hoppade han en trekombination utan minsta problem. Även en massa linjer och vattenmatta kom vi över utan några problem, och jag är bara så jäkla glad på allt :D


Kommentarer
Postat av: Lydia

Vad fint det ser ut :)

2012-06-14 @ 17:28:50
URL: http://teamsundlof.blogg.se/
Postat av: warnmark

Snyggingarna ju :D

2012-06-16 @ 02:01:18
URL: http://warnmarks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback