2012-06-24 @ 22:38:22

Kvällstur i ridhuset

Under hela dagen låg tanken på en mysig uteritt men pga regnet skippade vi den och tog istället en tur i ridhuset. Till att börja med fungerade det inte alls, verkligen inte. Blezter var spänd som som en jag vet inte vad och tog antingen bettet ifrån mig eller släppte det helt. Jag red inget vidare jag heller. Efter en del galopparbete släppte det dock och han kändes väldigt fin! Jobbade mycket utåtställd i vänstergaloppen och det gjorde en viss skillnad, även om det kommer ta ett litet tag till innan han är helt loss kom vi en bra bit på vägen. Höger släppte däremot riktigt fint och vi var minsann inte många millimeter ifrån en fullgod lösgjordhet inte! Åh vad glad jag blir! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback