2012-06-06 @ 13:00:00

Okrossbara grepen

Ni som besökt Falsterbo Horse Show kan säkert minnas den okrossbara spångrep som år ut och år in placerats utanför Grand Prix's monter, precis vid huvudläktaren? Varje gång man passerar montern kan man se en och annan person som förundrat hoppar och stampar på grepen, allt för att knäcka den. Så vitt jag vet har den hållit varje gång, vilket jag tycker är helt fantastiskt!

I stallet har vi en av dessa och jag är minst sagt imponerad! Helt suverän att mocka spån, grus, halm eller gräshagar med och har aldrig visat den minsta tendens till att gå i sönder. Rekomenderas starkt!


Välanvänd, som ni ser.

Kommentarer
Postat av: Lisa Gustafsson

Varje gång jag är i Falsterbo så är jag en av dem som trampar på den för att se vad den tåler, har funderat många gånger på att köpa en sådan, men det har liksom aldrig blivit av.

2012-06-06 @ 15:26:52
Postat av: Malou Kastman

Vi har en annan variant som också är okrossbar, sverigegrepen heter den! Den är utformad på ett visst sätt som gör att det inte sliter lika mycket på rygg och så när du mockar för den är anatomisk! Efter att ha använt denna ett tag så fixar jag inte att mocka med någon annan grep, de känns styva och otympliga.. Haha!

2012-06-06 @ 17:16:44
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback