2012-06-09 @ 10:35:13

Studenten 2012

Som jag har nämnt en hel massa gånger på den senaste tiden tog jag äntligen studenten igår. Kan inte förklara vilken underbar känsla det är, att äntligen gå ut skolan. Den press och ångest skolan försett mig med under tretton år är äntligen över, och jag kunde nog inte varit mer lättad. Även om framtiden har oroat mig länge känns det som om det kommer lösa sig med tiden, på det ena eller andra sättet.

Gårdagen inleddes med en härlig champagnefrukost, därefter en god middag tillsammans med lärarna och utspring från skolan. Upp på vårt supergrymma lastbilsflak och ner till stan för utspringet där, sedan upp på lastbilen och glida runt i stan. Regnade gjorde det hela dagen, men vad gör det när man har sol i sinnet? Haha
Hade en helt underbart bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2012-06-09 @ 12:21:43
Postat av: Carro

Grattis :)

Kan du inte lägga ut en helbild på dig på studenten ? :)

2012-06-09 @ 14:08:42
URL: http://lillharald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback