2012-06-04 @ 10:00:00

Vart tog tävlingsterminen vägen?

Jag satt och kollade igenom Tdb igår på jakt efter hopptävlingar som skulle kunna passa mig och Blezter. Redan efter ett tiotal rader upptäckte jag att tävlingsdatumen stod på augusti månad, och det var då det på riktigt gick upp för mig hur mycket av tävlingsåret vi faktiskt gått miste om. Om skadan aldrig hade kommit, var hade vi varit nu? Hur mycket erfarenhet hade vi kunnat samla på oss? Hur starka hade vi varit nu? Jag vet att jag inte ska tänka såhär, men det är svårt. Riktigt svårt faktiskt.

Den "riktiga" igångsättningen efter skadan började inte förrän i mars och det dröjde ända till maj innan vi fick en ny hoppsadel. Sedan dess har vi kört på, men ändå har den allra bästa delen av tävlingsåret gått bort för oss. Visst har det gått mycket framåt för oss på denna korta tid, men saknaden av tävlingslivet börjar bli rätt stor nu. Tävling är absolut inte allt för mig, mycket långt ifrån, men jag måste erkänna att jag saknar det.







Kommentarer
Postat av: Emma Fredén

Vilka fina bilder! :) vad är det för ras? :)

2012-06-04 @ 10:20:35
URL: http://stokbroensnaoho.blogg.se/
Postat av: Emma Fredén

sv: okej han var jätte fin! :)

2012-06-04 @ 11:16:47
URL: http://stokbroensnaoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback