2012-03-16 @ 16:19:00

5 saker ni antagligen inte visste om mig

- Om det är något jag inte tål så är det smaskningar. Fy fasen så äckligt det är!

- Jag är en riktig Harry Potter-nörd. Älskar böckerna och jag har läst alla minst 3 gånger, har även läst någon av dem på engelska.

- Jag har bara svimmat en gång i mitt liv, och det var vid värsta tänkbara tillfälle. Mitt under en buköppning på djursjukhuset faller jag ihop, dock inte pga att jag tyckte det var äckligt utan för att där var väldigt dålig luft inne haha!

- Jag har glasögon och har haft sedan jag var runt 4 år gammal. Använder dock alltid linser om jag vistas utanför huset ;)

- Jag har blivit rejält biten på ganska udda ställen, bla i huvudet, magen och rumpan. Magen var nog det allra värsta, både vad gäller blödningen och smärtan.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ville bara säga att det var en bra kommentar du lämnade hos idamattila ang. hennes diss till Paul Schockemöhle. Välformulerad och bra!



Intressant och fin blogg du har, ska även tilläggas :)

2012-03-17 @ 22:37:03
URL: http://evasjohus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback