2012-03-10 @ 19:47:26

Massa träns!

I morse tog jag en liten rejd i sadelkammaren. Mycket välbehövligt då allt i min hörna har varit ganska kaosartat den senaste tiden. Det blir väl lätt så när man är stressad och bara lägger något ifrån sig en gång, och nästa gång man kommer är där något som ligger fel/ivägen och då är det "svårare" att lägga denna saken rätt. Tror ni förstår hur jag menar? Haha


Hur som helst så upptäckte jag att Blezter har rätt många träns ändå, kanske lite fler än vad han behöver. Att en och samma häst har 6 träns känns ganska mycket, speciellt eftersom han bara har tre olika bett... Jag har faktiskt inte tänkt på det så mycket innan, men där är ju att välja bland! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa ♥

Höhö, känner igen mej där! Har 4st träns till ponnyn & då är det mest ''skogsmulle ridning'' som vi gör eftersom hon är dräktig, men ibland känns de tlite onödigt ;D

2012-03-19 @ 18:36:10
URL: http://neiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback