2012-05-26 @ 14:35:51

Crazy kotte

Blezter var verkligen på sitt jobbigaste humör igår, vilket märktes redan i stallgången. I anliga fall står han både lugnt och snällt, dock ska han avbryta mig i borstandet ungefär varannan minut för att gosa sönder haha! Hur som helst, igår var han på sitt galna humör där han knappt kunde stå stilla i gången, slog konstant med huvudet och viftade med frambenen så fort han inte fick uppmärksamhet. Väl ute i skogen var det full rulle och skyggningar för allt som gällde, och trött som jag var "orkade" jag inte ta tag i det ordentligt. Inte för att där är så mycket att göra åt det, är han crazy kotte en dag så är han. Spänd som en fiolsträng och full rulians på benen ungefär. För att se det positivt så är jag glad att han är glad på livet ^^,

(glömde nog skriva att han försökte sig på en del bockningar och glädjeskutt under hoppträningen i onsdags? De ser inte alltid mycket ut för världen, men jisses vilket skjut han har i ryggen! Höll på att åka av en gång faktiskt... Haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback