2012-05-08 @ 20:26:06

Hej och hallå

Det där med att jag nog skulle få vara någorlunda pluggfri denna veckan kan vi ju glömma att jag någonsin sagt något om. Jag hade helt förträngt allt jag hade att göra haha! Men, det är bara tisdag och jag har redan fått gjort mycket skolarbete, faktiskt så pass mycket att jag kanske kan få åtminstone en pluggfri dag i helgen. Låter inte helt fel va?

Hur som helst, jag ska försöka hålla igång bloggen någorlunda bra ändå. Jag mår bra av att skriva så det känns som vettig sak att göra när det hela blir lite stressigt. Blir det däremot för stressigt och bloggen känns mer som ett tvång än något jag vill och tycker om att göra, blir det hela för jävligt. Men, inte ska det bli så inte! :D

Jag har för övrigt nyss varit ute på en drygt 4 km lång promenad med min kära lilla häst, mysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback