2012-05-21 @ 16:07:57

Helgen

Jisses vilken värmebölja! Redan kl 9 i morse var det 25 grader varmt, och jag tål inte värme. Mår riktigt illa när det är såhär varmt och man inte kan "komma ifrån" det någonstans. Blä!

För min del har helgen mestadels bestått av plugg, och såklart stallet. Har fått undan en massa skolsaker, och som det ser ut för tillfället är det bara fyra saker som står emellan mig och studenten! Ska bli jätteskönt att slippa skolan, samtidigt som allt därefter känns väldigt ovisst och läskigt...


Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: jaha, imponerande att du visste att det var på Kulla ;) Såg att du hade en Figaro häst, jag tycker så bra om Figaro. Skulle gärna haft en själv :D

2012-05-21 @ 20:17:22
URL: http://fotopaulina.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: det var jätteroligt! :D Jag tror de skulle börja hålla det nu med jämna mellanrum. Ja de tycker nog de flesta hästar! :D

2012-05-21 @ 20:50:37
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback