2012-05-17 @ 13:04:06

Hemma!

Är nyss hemkommen från vår lilla klassresa och jisses vad trött jag är! Har dessutom blåmärken överallt, sömnbrist så det står härliga till och träningsvärk i både rygg och mage av allt skratt som denna resan bjudit på. Som sagt är jag trött men hela alltet har varit jätteskoj.

Som grädde på moset tog jag och fyra andra oss årets första dopp! Östkusten, 7°C i luften och hård vind är inget problem för oss inte haha! Riktigt uppfriskande och härligt Bildbevis har vi också...

Kommentarer
Postat av: josefine

hej!

Jag bara undrade om du skulle fota någon tävling nu i helgen?

För det ska vara en hopptävling i Perstorp , lördag - söndag.

Om du skulle dit, för jag hade jättegärna velat att du skulle kunna

fota mig kanske :)

2012-05-17 @ 14:12:59
URL: http://justrevned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback