2012-05-05 @ 19:59:45

Lördag

Idag red jag för första gången med sadeln på hemmaplan, och den kändes precis lika bra som i torsdags! Passade även på att prova magplattan, och den satt bra den med. Ska rida med grejerna någon gång till bara för att vara säker, men jag tror minsann att detta blir riktigt bra!

Jag hade tre orosmoment gällande magplattan, men jag tror att jag kan stryka alla tre efter dagens ridtur. Dessa gällde att sadeln kunde glida, gjorden kanske skulle vara för lång (fick kämpa för att spänna i första hålet haha) eller att han skulle känna obehag och få något frispel. Men som sagt, inget av detta inträffade, så jag är nöjd! :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Var köpt du plattan? Pris och vilken storlek har B i den? :)

2012-05-06 @ 20:16:08
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback