2012-11-29 @ 12:00:00

Film från senaste starten

En liten film från vår senaste start, som var en P&J i Trolleholm för 6 veckor sedan. Det blev såklart lite fel här och där, och såhär i efterhand hade jag kanske velat lägga upp tempot lite mer. Å andra sidan höll vi ett tempo som vi båda kände oss trygga i samt att vi fick tid att tänka ordentligt mellan hinderna, så det var nog rätt okej ändå.
 
Känslan jag hade igenom hela rundan är svår att beskriva, men jag kände ett sorts lugn. Jag var lugn. Vi tog det i vår takt, gjorde så gott vi kunde och allting kändes bara väldigt enkelt. Det var enkelt att rida, allting skötte sig själv på något sätt. Helnöjd med detta, verkligen!
 

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

fin runda!! :)

Svar: Tack Malou! :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-11-30 @ 21:29:01
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: milana

så ut som en flott runde! syns tempo var fint med fin rytme igjennom hele banen:) ville kanskje latt honom streka mer på halsen over hindrana, men vad vet jeg:P var nå behaglig och se på:)

2012-12-03 @ 11:17:44
URL: http://milanahansen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback