2012-11-27 @ 14:51:17

Hej och hallå

Det var ett tag sedan jag tittade in här senast, nära på 4 veckor sedan för att vara lite mer exakt. Bloggen har inte direkt känts som det viktigaste i mitt liv under den tiden (eller egentligen någonsin haha), om ni förstår hur jag menar? De gångna veckorna har iaf varit väldigt intensiva och jag tänker inte ens försöka ge mig in på att förklara allt som hänt. Många av er vet redan vad som hänt, i stora drag sett, men detaljerna håller jag helt enkelt hellre för mig själv. :)
 
Det jag kan berätta är att han fastnade i ett staket i hagen, skar av en liten bit av sträcksenan och opererades samma natt. Han har haft boxvila i snart fem veckor och lär förmodligen ha det ett tag till, hur länge vet vi inte. Nästa vecka åker vi in på ett återbesök igen och förhoppningsvis får vi reda på lite mer då! :)
 
Dagsfärsk bild på sjuklingen som uppskattar det handplockade gräset

Hur jag ska göra med bloggen vet jag som vanligt inte rikigt, men kanske får den en sista chans?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kom tillbaka!! snälla :D

2012-11-28 @ 10:42:35
Postat av: Julia

Fy, stackarn... Krya!!

2012-11-28 @ 11:35:53
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Matilda Hansson

Usch vad tråkigt! :( Hoppas han blir bra snart igen!!

Och kul att du är tillbaka förresten vi har sakat dig! :D

2012-11-28 @ 16:38:28
URL: http://matiildahansson.bloggse/
Postat av: Joanna

Hoppas ni är back on track snart igen, och kul att du uppdaterar igen förresten! :D

2012-11-29 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback