2012-10-06 @ 14:28:16

Lördag

Än så länge har jag inte hunnit med så mycket mer än att jobba och sen dega lite framför datorn. Skönt med ett litet break, är så dödens trött just nu att jag lätt kunnat gå och lägga mig ett par timmar. Planerna för helgen har ändrats lite, inga stora saker men den blev helt plötsligt lite lugnare, vilken inte är mig emot.
 
Igår var vädret verkligen hemskt och en lång uteritt var inte riktigt att tänka på, inte heller var det en dag jag ville spendera i ridhuset. Så vi tog en minipromenad i regnet (verkligen mini haha) och sen en massa mys på det. Både jag och Blezter får fram mycket starka (och negativa) känslor när vi får regn i ansiktet, inte populärt alltså. Tänkte ta den där uteritten idag istället och sen bomarbete imorgon!
 
Blezter som 4-åring

Kommentarer
Postat av: Lina Granström

Vart jobbar du? :)

Svar: Regiondjursjukhuset Helsingborg :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-10-06 @ 15:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback