2012-10-04 @ 15:08:23

Torsdag

Jobb och ridning står på dagens schema, inte så mycket mer än det.
 
Har lyckats göra något med ryggen som gör att jag knappt kan böja mig, så Loma fick ett lugnt pass idag. Hon skötte iaf sig väldigt bra det lilla vi gjorde, verkade himla nöjd och till slut även väldigt avslappnad. Blev mest skritt- och travarbete då galoppfattningarna högg lite väl mycket i ryggen på mig. Har haft liknande "problem" innan och det brukar försvinna snabbt igen, så jag är inte överdrivet orolig. Haha
 
Blezter ska senare få sig en tur i skogen, med andra ord precis som vanligt dagen efter träning. Inlägg om träningen dyker upp så fort jag fixat klart filmen! :)
 
Loma i augusti (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback